Tuesday, February 2, 2010

Free Form Wrist Warmers

It's been well below freezing here, and I am feeling perpetually cold. I have been wanting to try freeform crochet for a while, so I decided to start with a quick project using some of my left-over yarns. The wrist warmers are the result of my experiment. I like them; they are warm and fuzzy.

In der letzten Woche ist es hier deutlich unter dem Gefrierpunkt gewesen. Ich habe ständig kalt. Da ich schon lange einmal Freiform-Haekeln ausprobieren wollte, habe ich mich entschieden, mit ein paar Wolle- und Garnresten Pulswaermer zu haekeln. Das war eigentlich ganz leicht. Die Pulswaermer sind so schoen warm; gerade recht fuer dieses eisige Wetter!

 


I think I will try a scarf next. I found a great online tutorial by Carla from Feathered Fibers. Here is a picture of one of her scarves:

Fuer mein neachstes Freiform-Haekelprojekt moechte ich einen Schal haekeln. Ich habe diese Anleitung von Carla auf dem Feathered Fibers Blog gefunden. Hier ist ein Photo von einem ihrer Freiform Schaele:



No comments:

Post a Comment