Sunday, April 11, 2010

Spring Break

Spring break is over. I took a break from creating last week and spent time with my girls who were off from school. We spent a few days visiting their grandmother in New York with day trips to Woodstock and Manhattan. The weather was gorgeous; it felt like summer with temperatures in the low 90s!
The only thing I managed to make is this purple necklace. I think I am finally done with this type of necklace. I just needed a purple one (my favorite color) before moving on to designing new jewelry.

Die Frühlingsferien sind vorbei. Ich hatte vergangene Woche eine Kreativ-Pause und verbrachte die Zeit mit meinen Mädchen, die Schulferien hatten. Wir verbrachten ein paar Tage bei ihrer Großmutter in New York mit Tagesausflügen nach Woodstock und Manhattan. Das Wetter war herrlich; es fühlte sich wie Sommer mit Temperaturen um die 30 Grad.
Diese violette Halsband ist alles, was ich letzte Woche hergestellt habe. Ich glaube, ich bin endlich fertig mit dieser Art von Halskette. Ich brauchte nur eine violette Kette (meine Lieblingsfarbe), bevor ich mich neuen Designen widme.



The Blues Brothers hangin' in Woodstock

No comments:

Post a Comment