Thursday, September 9, 2010

I'm back!

It's been a long time since you've heard from me! My family and I spent a month in Europe where we visited beautiful Prague in the Czech Republic and Switzerland, my home country.

My life has been crazy busy since we returned to the States. Very little time for crafting and creating. I have been struggling and trying to keep a balance between my studies, my family, and a new job. Now that the girls are back in school and things are calming down, I think I will have more time to devote to art and sewing projects. So check back on my blog, i will be posting regularly again.

I have some pictures to share with you from our trip.

First up is Prague...


Es ist lange her, seit ihr von mir gehört habt! Meine Familie und ich verbrachten einen Monat in Europa, wo wir das schöne Prag in der Tschechischen Republik und die Schweiz, mein Heimatland, besuchten.

Mein Alltag war total hektisch, seit wir in die Staaten zurückgekehrt sind. Sehr wenig Zeit zum Basteln und Werken! Ich habe versucht, ein Gleichgewicht zwischen meinem Studium, meiner Familie, und meinem neuen Job zu halten. Jetzt, wo die Mädchen wieder in der Schule sind und die Dinge sich beruhigt haben, werde ich wieder mehr Zeit dem Gestalten widmen können. Ich werde wieder regelmäßig Blog Beiträge posten.

Hier sind ein paar Bilder von unserer Reise.

Zuerst mal Prag ...










1 comment: