Wednesday, March 24, 2010

Easter Chicken

Easter is near.
Edith, a friend of mine gave me this little log cabin chicken many years ago. I have always treasured it. I made a few as gifts way back when, but never any for myself. Well this year for Easter, I decided this little chicken needs some companions. Edith was nice enough to send me the pattern, since I couldn't find the one she gave me years ago.

Bald ist’s Ostern.
Edith, ein Freundin von mir gab mir dieses kleine Log Cabin Huhn vor vielen Jahren. Ich habe es immer sehr geschätzt. Ich habe selbst ein paar als Geschenke gemacht, aber nie welche für mich genäht. Nun dieses Jahr für Ostern beschloss ich, dass dieses kleine Huhn Gefährten braucht. Edith war so nett, mir die Anleitung, die ich nicht mehr finden konnte, wieder zu schicken.


So today I started making log cabin blocks for my chickens - one regular, one purposely not symmetrical.

Heute habe ich mit den Log Cabin Blöcken begonnen - einer ganz normal, einer extra nicht symmetrisch.



I'll post more pictures when the chickens are done.
Ich werde Photos von den Hühnern zeigen, sobald sie fertig sind.

No comments:

Post a Comment